Impresii dupa Bazar...

A fost o zi pur si simplu minunata! Nu mi-am inchipuit ca vor fi atat de multi vizitatori si ca vom primi un feedback atat de bun! Asta nu pentru ca nu aveam incredere in Catelier ci pentru ca oamenii m-au dezamagait in diverse randuri . Dar nu la Bazarul Sofisticat! Nuuu! Inca de la 7 de cand ne-am adunat pentru organizare am ramas uimita de puterea voluntariatului, de dragostea pe care unii oameni o poarta necuvantatoarelor si care ii determina sa faca lucruri minunate! Da, am cui sa fiu recunoscatoare! O trupa minunata, un grup de oameni cu suflete atat de mari fara de care Atelierul cu Pisici nu reusea sa realizeze atat de multe lucruri frumoase pentru pisicile abandonate.
Asa ca, va multumesc tuturor celor care au muncit din greu si cu placere pentru ca Atelierul cu Pisici sa isi continue activitatea si nu oricum ci intr-un tarc nou, amenajat special pentru micutii pisoi care vor fi cazati la noi in vederea adoptiei. Sa ne vedem cu bine la o limonada si o joaca cu pisoii!





No comments:

Post a Comment

Contact

Name

Email *

Message *