Floarea gigant

Mi-am dorit de copil sa am o camera in care sa ma simt ca Alice in Tara Minunilor:)) Sa va explic: Imi placea sa fiu foarte mica intr-o lume xxl, sa pot umbla fara sa fiu vazuta, sa vorbesc cu furnicile, totul mi se parea fascinant si imediat ce am inceput sa fac florile din hartie, mi-a revenit gandul din copilarie. Inspirata si de activitatea de pe internet a unor artisti, am realizat prima mea floare gigant. 


Nu va inchipuiti ca este fooarte mare. Are doar 1,20 m dar ma face sa ma simt minunat, ca un copil care si-a primit in sfarsit jucaria mult dorita. A fost plimbata din mana in mana, pozata si admirata dar a aramas la mine si va ramane in continuare ca simbol, ca amintire. Asadar, daca o vreti si voi pe a voastra, trebuie doar sa-mi scrieti un mesaj in formularul CONTACT.


No comments:

Post a Comment

Contact

Name

Email *

Message *